11. 1. 2014.

Dobrodošli!


Pozdrav svima.

Moje ime je Milan Mirković. Ovo je prvi post na mom prvom pravom blogu. Nije da nisam imao nekih pokušaja i ranije, na nekim davno izumrlim platformama, a bili su tu i nekadašnji "notes" (postoji li to čudo još uvek?) na Facebooku i na zlosrećnom MySpace-u (postoji li to čudo još uvek?!), ali ovo bi bio prvi pokušaj sistematizacije nekih mojih razmišljanja i utisaka na jednom sajtu dostupnom i onima koji društvene mreže izbegavaju u širokom luku.

Generalno, blog sam zamislio kao platformu na kojoj bih mogao da podelim sa drugima neke svoje utiske sa raznih zanimljivih mesta i događaja, sa akcentom na boravak u prirodi i putovanje, ali i kulturu, umetnost i pre svega arhitekturu (manje kao svakodnevnu profesionalnu preokupaciju, više kao izvor fascinacije)...

Planeta je tako velika, a mi imamo tako malo vremena da vidimo sve što bismo želeli... A svako mesto, ma koliko bilo malo i beznačajno, ima neke svoje jedinstvenosti koje vredi upoznati i priče koje vredi čuti. Svi oni koji žele da mi se pridruže na tom putu, makar i virtuelno, dobrodošli su na perpetuuM Mobile blog.

Toliko za sada. Osećajte se kao kod kuće.

Ne morate se izuvati, za neke priče će Vam ionako trebati gojzerice.