Feb 28, 2017

Kultura u malom gradu: Izložba fotografija RUF 4


U petak 24. februara 2017. godine u velikom holu Kulturnog centra u Rumi otvorena je izložba fotografija RUF 4. Svoje radove je predstavilo dvadesetak rumskih autora, a našlo se mesta i za nekoliko mojih nedela.

Kao i ranijih godina, i ovog puta je presek izlagača vrlo šarolik, pa imamo prilike da vidimo priloge etabliranih profesionalaca, vrhunske amaterske radove, tehnički manje kvalitetne ali idejno zanimljive predloške raznih entuzijasta, a po prvi put predstavljeni su i radovi učenika osnovne škole "Zmaj Jova Jovanović".





Ipak, što se tiče tehnike i motiva, ovogodišnji RUF je dosta konvencionalniji nego prethodna izdanja ove izložbe. Postavkom ubedljivo dominiraju pejzaži i portreti, sa tek tragovima arhitektonske fotografije. Prosek vadi jedan interesantan mini-ciklus magritovski nadrealnih montaža, ali to je od nestandardnih tehnika otprilike to. Miksovi starih fotografija Rume u novim urbanim pejzažima (kojih je do sada uvek bilo na RUF-u) ove godine su izostali, ali zato je tu jedan autentičan set fotografija iz ranih sedamdesetih godina prošlog veka, istini za volju ne baš visokog kvaliteta ali izvesne dokumentarne vrednosti.





Fotografije ovog čobanina-budale su i ovog puta arhitektonske, ili bolje rečeno konstruktivne, sa fokusom na razne oblike čeličnih konstrukcija izvučene iz konteksta. Neki naslovi fotografija nisu na izložbi ispisani kako treba, ali ko mi je kriv kad sam ih očigledno suviše zakomplikovao.


Swing Time (2017)
Omnipotentia (2016)
Hommage Á Mondrian (2015)

Izložba se može videti svakog radnog dana od 10-12h i 18-20h, a pošto nije precizirano koliko dugo će biti postavljena moj savet svakome ko bi želeo da je vidi je da požuri. Vredi baciti pogled.



Dopada Vam se ovaj tekst? Pratite perpetuuM Mobile i preko Facebooka.

2 comments:

  1. Čestitam Vam na izložbi vaših radova. Veoma zanimljive slike.
    Iako su arhitektonske, u njima zapravo ima još nešto.
    Izdvojila bih, "Swing time".
    Pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala mnogo, Milena! Ne bežim od toga da sam na polju fotografije daleko od profesionalca, pa se baš zato trudim da bar provučem neku drugačiju ideju... Ako sam u tome uspeo, drago mi je. :) Veliki pozdrav i svako dobro!

      Delete